Werk en opleiding

Je wilt graag op een eerlijke manier je geld verdienen. Maar misschien heb je nooit je opleiding afgemaakt. Of wil je heel iets anders gaan doen dan voorheen. Diep van binnen zelfs, vraag je je af of er sowieso werkgevers zijn die zitten te wachten op iemand met een strafblad. Ons antwoord: ja die zijn er!

Wat wil je en wat kun je?

De medewerkers van Moria begeleiden je bij het vinden van een leer- of werkplek. Hiervoor proberen zij allereerst een zo volledig mogelijk beeld te krijgen van jouw wensen, interesses en talenten. Zij doen dit via gesprekken, maar ook door het geven van concrete opdrachten in en rondom het huis. Daarnaast is er de werkplaats waar je kennismaakt met een groot aantal beroepen. Zo ontdek je vanzelf wat je wilt en wat je kunt.

Op zoek!

Is eenmaal helder welk doel jij voor ogen hebt, dan gaan onze arbeidstoeleiders samen met jou op zoek naar een geschikte opleiding en/of werkgever. Je kunt je hierbij richten op het vaste netwerk van werkgevers waar Moria mee samenwerkt, maar dit hoeft niet. In alle gevallen is jouw ambitie leidend.