Vacature: Persoonlijk begeleider

28 augustus 2019

Stichting Moria heeft per direct een vacature voor een persoonlijk begeleider. Het gaat om een vacature van 36 uur per week. Wie solliciteert wil graag werken in een kleinschalige voorziening met een eenvoudige organisatiestructuur van een zelfsturend team in ontwikkeling.

Taken:

• Groepsbegeleiding en individuele begeleiding van deze jongvolwassen mannen i.v.m. woonvaardigheden en huisvesting, werk, school, financiën, sociale vaardigheden, relaties en zingeving.
  • Kennis en ervaring met het opzetten en begeleiden van een gestructureerd en doelgericht dagprogramma met dagbesteding voor deze doelgroep.
  • Kennis van psychopathologie.
  • Het leiden van groepsgesprekken en het geven van individuele of groepsgerichte trainingen.
  • Zorg dragen voor het volgen van de dagstructuur en algehele orde en regelmaat in huis.

Eisen:

• Aantoonbare kwaliteiten m.b.t. het omgaan met deze jongvolwassen mannen.
  • Affiniteit met de doelgroep.
  • Ervaring met bovenstaande taken.
  • Opleiding op HBO-niveau (pedagogiek of SPH; psychiatrische verpleegkunde)
  • Bereid om op onregelmatige tijden te werken, bijvoorbeeld ook in weekenden.
  • In bezit van een rijbewijs.
  • Goed in staat om binnen een team te werken en daarbinnen verantwoordelijkheid willen nemen en dragen. Het gaat om een zelfsturend team in ontwikkeling.
  • Het overleggen van een VOG is voorwaarde voor indiensttreding.

We zoeken iemand die flexibel is en een open en positieve houding heeft ten opzichte van de bewoners, collega's en de eigen taken. Enthousiasme, creativiteit, stressbestendigheid en het nemen van initiatief zijn belangrijke kwaliteiten binnen onze steeds veranderende organisatie.

Salariëring geschiedt afhankelijk van opleiding en ervaring en wel volgens het Rechtspositiereglement voor personeel in dienst van orden en congregaties.

Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met Jan Wassink, senior persoonlijk begeleider bij Stichting Moria, telefoon (024) 3297680. Uw sollicitatie, voorzien van uw cv, kunt u vóór maandag 9 september via e-mail richten aan Stichting Moria, t.a.v. dhr. J. Wassink: j.wassink@stichtingmoria.nl.