Moria logo oranje

OP VERHAAL KOMEN BIJ MORIA

EEN NIEUWE START IN EEN HISTORISCH HUIS IN NIJMEGEN

Moria biedt opvang, begeleiding en zelfstandige huisvesting voor ex-gedetineerde (jongvolwassen) mannen. Met de nadruk op persoonlijke aandacht, tijd en ruimte als het om onze bewoners gaat. Met korte lijnen, simpel en snel samenwerken als het om onze verwijzers gaat. Moria werkt kleinschalig en professioneel en heeft meer dan 25 jaar ervaring met forensisch werken.

verhalen van moria

Adieu ambassadeur van Moria

4 mei, op de dag van Dodenherdenking, is in het verzorgingshuis van zijn congregatie in het Limburgse Panningen, pater Gerard Verwoerd overleden. Gerard was een echte ambassadeur voor Moria. Dat

Wij zijn de tijden

Een bescheiden begin was het. Met vijf bewoners, vier medewerkers en drie (religieuze) zusters die als vrijwilligers in huis pannenkoeken bakten tussen de middag. De kern

“Je moet het wel zelf willen maar dan is er altijd iemand die je helpt”

Waar is Moria gevestigd?

Moria is gevestigd aan de Louiseweg 12 te Nijmegen, waar plaats is voor 22 bewoners. Een villa aan de rand van de stad in een bosrijke omgeving, waar letterlijk alle ruimte is om tot rust en bezinning te komen. Je bent van harte welkom om ons mooie huis te bezoeken!

Maakt je verhaal