Adopteer een deelnemer

Misschien voelt u zich extra betrokken bij onze deelnemers. Omdat u een soortgelijke situatie in uw eigen omgeving hebt meegemaakt. Of omdat u zelf ooit van iemand een tweede kans hebt gekregen. Of gewoon, omdat u het als uw christenplicht ziet om hedendaagse verschoppelingen bij te staan. Wat uw beweegredenen ook zijn, u wilt Moria meer dan gemiddeld steunen. En dat kan! Moria biedt u de mogelijkheid om symbolisch een deelnemer te adopteren.

Kosten

Deelname aan het Moria-programma vereist in de eerste plaats de volledige inzet van de deelnemer. Maar er komt meer bij kijken. Denkt u alleen maar aan de intensieve, persoonlijke begeleiding door onze professionals. Maar ook aan de vaste lasten, het onderhoud en de inrichting van het Moriahuis. En dan zijn er nog de administratieve verplichtingen, noodzakelijke vervangingen en allerhande andere zaken die financieel gedragen moeten worden. Het complete programma van een deelnemer kost ca € 50.000. U kunt deze kosten voor uw rekening nemen.

Voor uw rekening?

Wilt u een deelnemer adopteren of wilt u meer daarover weten? Neem contact op met André Stuart, directeur van Moria.