Word bedrijfssponsor

Moria zoekt organisaties die de nek durven uitsteken. Die beseffen dat maatschappelijk ondernemen méér inhoudt dan het sponsoren van de lokale sportclub. Die net als ons Comité van Aanbeveling de moed hebben zich te verbinden aan een groep jonge mensen aan de rand van de samenleving. Juist omdat zij die steun zo hard kunnen gebruiken. Toon uw ware maatschappelijke gezicht en word bedrijfssponsor van Moria. In de eregalerij ziet u wie u allemaal zijn voorgegaan.

Sponsormogelijkheden

Onderstaand een greep uit de vele sponsormogelijkheden. Er zit vast iets voor u bij. Neem contact op met André Stuart, directeur van Moria. Ook als u zelf andere ideeën of voorstellen hebt.

Drukwerk

Moria heeft ieder jaar een bescheiden drukwerkpakket bestaande uit o.a. jaarverslag, nieuwsbrief, briefpapier, enveloppen enz. Wij zoeken een drukker die dit wil sponsoren.

Werkervaringsplaatsen

Wij zijn regelmatig op zoek naar werkervaringsplaatsen voor onze deelnemers.

Notariskantoor

Voor het opstellen van aktes voor periodieke schenkingen en aanverwante zaken.

Zeefdrukker

Voor een groter bord bij de ingang en een kleiner bord bij de voordeur.

Inrichting

In het Moriahuis moeten een aantal woonruimtes voor deelnemers worden ingericht. En ook de woningen voor de externe fase moeten worden ingericht. Per woonruimte kost dat tussen de € 1.000,- en € 2.000,-.

Draagt u bij in geld, goederen of materialen?

Technische begeleiding

Moria zoekt vrijwilligers met vaktechnische kennis die onze deelnemers in de nieuwe werkplaats willen begeleiden.

Sportmogelijkheden

Sport is een belangrijke vrijetijdsbesteding voor onze deelnemers. Wij zoeken nog :

• een sportschool of voetbalclub die de vrijetijdsbesteding van onze deelnemers wil sponsoren via een aantal sportabonnementen
  • fitnessapparatuur voor onze sportruimte

Administratief medewerker

Voor onze donateursadministratie, enkele uren per week.