Uw cliënt

U bent op zoek naar een plek waar vanuit rust en ruimte wordt gewerkt aan nieuw toekomstperspectief voor uw cliënt. Een plek waar de tijd wordt genomen om te bekijken wie hij is en wat er nodig is om zich zijn vrijheid eigen te maken. Die plek is Moria.

Moria biedt persoonlijke begeleiding, zowel intern als ambulant. Wij werken kleinschalig, in en vanuit een huiselijke, rustgevende omgeving. We hebben een helder programma en duidelijke grenzen, met aandacht voor zingeving, structuur, communicatie, sport en gezelligheid – en voor het eigen proces van elke deelnemer. We werken daarin samen met een netwerk van zorgprofessionals, ambtenaren, politiemensen en lokale ondernemers.

Voor wie?

Jongvolwassen mannen uit heel Nederland tussen de 18 en +/- 35 jaar, die in aanraking zijn gekomen of dreigen te komen met justitie en begeleiding zoeken bij hun terugkeer in de samenleving. De Moria methode dient een geschikte begeleidingsvorm te zijn.